Aan het laden...

Menu
Selecteer een categorie.

Black Friday Deals 2020

Bekijk alles

Gratis Winter beddengoedpakket

Black Friday Deals: Gratis Winter Beddengoedpakket t.w.v. 179,99 bij bestellingen uit de actiecategorie

Nu een Gratis Winter beddengoedpakket ter waarde van € 179.99 - ★★★★★ bij elke bestelling uit de Black Friday Deals 2020 actiecategorie! Let op: beperkte voorraad!

Luxe Beddengoed

Bekijk alles

Luxe Beddengoed

Geef je slaapkamer een luxe hotel-look met beddengoed gemaakt van de beste materialen. Door het ruime assortiment aan luxe dekbedovertrekken vind je altijd wel een stijl die bij jou past!

Kids

Beddengoed voor kids

Badtextiel

Bekijk alles

Badtextiel

Zoek je een baddoek of douchelaken in een specifieke kleur? Door het ruime assortiment aan kleuren vind je altijd wel een baddoek of douchelaken dat aan jouw wensen en behoeften voldoet!

***Showrooms***

Bekijk alles

Boxspring kopen?

Ben je op zoek naar een goedkope boxspring ? Bezoek onze showroom.
Boxspring kopen

Home & living Outlet

Bekijk alles

Slaapkamermeubels

Bekijk alles

5 tips voor het opstaan

16 October 2018

  • 5 tips voor het opstaan

    Good Morning Sunshine! Moeite met uit bed komen? Met deze tips wordt je makkelijker en vrolijker wakker!

    1. Leg je telefoon weg!

    Met een goede nachtrust sta je makkelijker op! We hebben allemaal wel eens slecht geslapen. Maar een slechte nachtrust kan ook worden veroorzaakt door felle schermen van bijvoorbeeld je telefoon of de tv. Het felle licht van deze apparaten zorgen ervoor dat je hersenen denken dat het nog geen nacht is en blijven dus actiever. Ook al weten we dat die aflevering van je favoriete serie nog zo spannend is. ;)

    1. Vergeet de ‘Snooze’-knop

    Snoozen is geheel onnatuurlijk voor je lichaam. Wanneer je weer in slaap sukkelt na een paar minuten zal je lichaam en hersenen weer in een diepe slaap willen vallen. Je zal dus niet 1 keer uit een diepe slaap komen, maar soms wel twee of drie keer (of vier). Vergeet je snooze-knop dus vanaf nu en stap gelijk je bed uit!

    1. Drink een glas water

    Je kan tot wel 2 liter vocht verliezen terwijl je slaapt. Hydrateren is daarom weer erg belangrijk. Een glas water is daarom een goed begin van je dag. Een glas water voordat je je ontbijtje maakt is altijd goed. Zo boost je jezelf en krijg je meer energie. Plus zo kom je makkelijk aan 2 liter water drinken op een dag!

    1. Doe je gordijn een stukje open!

    Als je wakker wordt door de zon die naar binnen schijnt, stopt je lichaam met het aanmaken van het welbekende stofje melatonine (stofje dat je slaperig maakt). Zo zal je automatisch sneller en makkelijker wakker worden. Dit is natuurlijk wel een uitdaging in de winter. Ook hier is een oplossing voor! De zonnestralen kan je simuleren met een ‘wake-up light’. Deze wekker creëert een zonsopkomst waardoor je zelfs in de winter met gemak uit je bed zal komen! Ideaal toch?

    1. Dance baby!

    Dansen is goed voor je. Niet alleen wordt je vrolijker wakker door een dansje te doen als je net uit bed gerold bent. Je wordt er ook nog eens slimmer van! Door te dansen houdt je je reactie scherp en je traint je lichaam om sneller keuzes te maken! Dus zet je favoriete dance nummer op en ga los! Mocht dit nu toch iets te veel zijn voor je kan je natuurlijk ook wat rustiger wakker worden met een natuurgeluid. Zoals fluitende vogeltjes of het geluid van een beekje.

    Dus zo sta jij altijd zonder moeite op! Laat je het weten als het gelukt is?

    Terug
wolkje


Maak nu je bestelling compleet

Dit zijn onze populairste producten van dit moment. Standaard scherp geprijsd & altijd handig om mee te pakken.

Molton Splittopper Hoeslaken - Signature

59.99

29.99

Molton Topper Hoeslaken - Signature

54.99

24.99

Molton Hoeslaken - Signature

49.99

19.99