Klantenservice bereikbaar via e-mail & chat
Heb je een vraag, opmerking, klacht of wil je graag advies? Neem dan contact op met onze vriendelijke slaapexperts. We zijn elke dag telefonisch en via online chat bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten via e-mail of social media.
Telefonisch contact
Dekbed Discounter: +31 (0)853 032813
Email
Dekbed Discounter: klantenservice@dekbed-discounter.nl
Lease: lease@dekbed-discounter.nl
Chat
Op elke pagina beschikbaar via de chat-knop rechts onderin, tussen 09.00 en 21.00.
Whatsapp
Op elke pagina beschikbaar via de contact-knop rechts onderin, je berichten worden binnen 24 uur beantwoord.
Kantoor
Gentseweg 5-11
2803PC Gouda
Magazijn
Zoete Inval 4
4815 HK Breda
Dekbed-Discounter.nl is een onderdeel van Vewolar 1 BV.
KvK nummer: 63310368
BTW nummer: NL855180766B01
Heb je vragen over je bestelling vermeld hierbij het ordernummer zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.
Wil je een product retourneren? Kijk dan op de pagina Verzenden & Retourneren voor de instructies.
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar zelfs dan worden er nog weleens fouten gemaakt. Dat mag niet gebeuren.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je hier klikken om het klachtenformulier in te vullen. Je krijgt van ons binnen 48 uur na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).