Kees
Kan ik je helpen?
- X
Kees
Kees is verbonden!
Hey! Ik ben Kees, waar kan ik je vandaag mee helpen?
Ik krijg de meeste vragen over de volgende onderwerpen, maar stel me gerust elke vraag die je hebt.
Uitstekende service
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Snelle levering
Selecteer een categorie.

Klantenservice & Contact


  • Bestelstatus & Verzending
  • Retourneren & Ruilen
  • Product informatie
  • Beschadigd artikel
  • Incomplete levering
Wat is de verwachte levertijd binnen Nederland en Belgie?

Indien je bestelde artikelen op voorraad zijn streven wij binnen 1-2 werkdagen, na ontvangst van betaling, je pakket te verzenden. Je ontvangt zodra je bestelling overgedragen is aan de vervoerder een track en trace link waarop je de bestelling kunt volgen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Dit kan heel eenvoudig via de Track & Trace die je per e-mail van ons ontvangt. Je ontvangt de Track & Trace zodra jouw bestelling klaarstaat voor verzending.

Heb je deze niet ontvangen? Onze klantenservice helpt je dan graag om je van de Track & Trace te voorzien. Klik hier om contact met ons op te nemen.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend! Je wilt natuurlijk de status van jouw bestelling kunnen volgen. Het is mogelijk dat jouw Track & Trace in de spambox terecht is gekomen, is dit niet het geval? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Heb je de bestelling al betaald? Helaas is het in dit geval niet meer mogelijk om het adres, tenaamstelling of inhoud van je bestelling te wijzigen. Dit komt doordat je bestelling direct het verwerkingsproces in gaat.

Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen voor mijn bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgdatum te selecteren. Houd daarom altijd goed de mail in de gaten voor de meest actuele status.

Mijn bestelling is verzonden. Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst en betaald. Ons bedrijf streeft naar een efficiënte en snelle verwerking van bestellingen, wat betekent dat zodra een bestelling is ingediend, geen mogelijkheid is voor annuleringen.

Is de bestelling al onderweg? In dat geval heb je de mogelijkheid om de bestelling aan de deur te weigeren of om deze te retourneren nadat je het retourformulier hebt ingevuld.

Bestellingen die nog niet zijn betaald, hoeven niet geannuleerd te worden; deze worden automatisch geannuleerd na een periode van 7 dagen

Deelleveringen bij Dekbed-Discounter

Dekbed-Discounter beschikt over meerdere magazijnen, waardoor het mogelijk is dat je bestelling vanuit meerdere locaties wordt verzonden. Voor elke afzonderlijke zending ontvang je een Track & Trace-code. Het mooie is dat je slechts één keer verzendkosten betaalt, ongeacht het aantal leveringen binnen je bestelling.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij Dekbed-Discounter?

We begrijpen dat sommige klanten de voorkeur geven aan het afhalen van hun bestelling, maar helaas bieden we momenteel geen afhaalmogelijkheid. Dekbed-Discounter beschikt niet over een fysieke showroom of afhaalpunt. Onze producten worden rechtstreeks naar het opgegeven adres verzonden.

We streven ernaar om het winkelen bij ons zo gemakkelijk en betaalbaar mogelijk te maken. Door directe verzending te bieden, kunnen we je uitgebreide selectie van kwaliteitsproducten aanbieden tegen aantrekkelijke prijzen.

Bedankt voor uw begrip en uw vertrouwen in Dekbed-Discounter.

Kan ik mijn pakket ook afhalen bij een pakketpunt?

Nee, het spijt ons, maar Dekbed-Discounter bezorgt uitsluitend pakketten op huisadressen en bedrijfslocaties. Wij bieden geen levering aan afhaalpunten aan. Als een pakketpunt als leveradres wordt opgegeven, zal het pakket helaas worden teruggestuurd naar Dekbed-Discounter.

Waarom geen gratis verzending?

Bij Dekbed-Discounter hechten we grote waarde aan eerlijkheid en transparantie. Daarom hanteren wij duidelijke verzendkosten, zodat je altijd een eerlijke prijs betaalt. Dit betekent dat, als je bijvoorbeeld meerdere artikelen bestelt, je slechts één keer verzendkosten betaalt, in plaats van de opslag van verzendkosten in elk afzonderlijk product. Op die manier bespaar je aanzienlijk, terwijl we onze toewijding aan eerlijke prijzen en transparantie behouden.

Is mijn artikel op voorraad?

Dit kun je zonder moeite constateren op de productpagina, direct boven de beschikbare maatkeuzes voor het product. Daar heb je te allen tijde toegang tot de meest actuele voorraadstatus van het product.

Kan ik advies krijgen over producten?

Dekbed-Discounter heeft ervoor gekozen om de klanten via het contactformulier te helpen.

Als je hulp nodig hebt of specifieke vragen hebt over onze producten, neem dan hier met ons contact op. Onze digitale adviseurs helpen je graag verder.

Wat is de levertijd van een uitverkocht artikel?

Dat kan aanzienlijk variëren, en op voorhand is het moeilijk om daar een definitieve uitspraak over te doen. We adviseren je om regelmatig de website te controleren voor eventuele updates.

Kan ik mij aanmelden voor de pre-order van een uitverkocht artikel?

Helaas is het niet mogelijk om pre-order bestellingen te plaatsen bij ons. Dit betekent dat we uitverkochte artikelen niet kunnen reserveren voor jou.

De levering van mijn bestelling klopt niet. Wat nu?

Heb je de bestelling onvolledig ontvangen of heb je een fout in de bestelling? Neem dan hier contact met ons op via het contact op.

Wat moet ik doen als ik mijn levering niet heb ontvangen?

Wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen! Er zijn een aantal dingen die je zelf even kunt controleren:

1. De Track & Trace code
Deze tref je in je mail zodra je pakketje is overgedragen aan de vervoerder.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Heb je geen pakket ontvangen? Neem dan hier contact met ons op.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

We lossen dit probleem graag voor je op! Om je zo efficiënt mogelijk te helpen, hebben wij duidelijke foto's van het beschadigde product nodig, dit zodat wij de klacht kunnen beoordelen en uiteraard om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen! Vul hier het klachtenformulier in. Geef een duidelijk omschrijving van de klacht weer, en wij zullen direct contact met je opnemen om een passende oplossing te vinden.

Wat is de actuele voorraadstatus?

Je vindt de meest actuele voorraadinformatie per artikel op de product pagina.

Beperkt op voorraad: Wees er snel bij, want we hebben nog maar een handvol exemplaren beschikbaar. Wacht niet te lang en plaats je bestelling voordat onze voorraad is uitgeput!

Niet op voorraad: Momenteel zijn deze producten helaas niet beschikbaar. Blijf onze website in de gaten houden, want het product kan op een later moment weer op voorraad komen.

Online op voorraad: Dit specifieke artikel is uitsluitend verkrijgbaar via onze website.ke artikel is uitsluitend verkrijgbaar via onze website.

CONTACT

Telefonische Openingstijden:
Maandag: 09:00 uur t/m 12:15 uur en 13:00 uur t/m 17:00 uur
Dinsdag: 09:00 uur t/m 12:15 uur en 13:00 uur t/m 17:00 uur
Woensdag: 09:00 uur t/m 12:15 uur en 13:00 uur t/m 17:00 uur
Donderdag: 09:00 uur t/m 12:15 uur en 13:00 uur t/m 17:00 uur
Vrijdag: 09:00 uur t/m 12:15 uur en 13:00 uur t/m 17:00 uur

Bekijk de nieuwe ACTIE



Maak nu je bestelling compleet

Dit zijn onze populairste producten van dit moment. Standaard scherp geprijsd & altijd handig om mee te pakken.

Luxe Verkoelend Dekbed - All Season

Luxe Verkoelend Dekbed - All Season

29,99

Hoofdkussen - All Year

Hoofdkussen - All Year

7,99

Luxe Klamboe - Rechthoek

Luxe Klamboe - Rechthoek

9,99

Maak een keuze