Verzenden & retourneren

Verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn € 5,95 voor Nederland en €6,95 voor België! 


Levering:

Retourneren

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij Dekbed-Discounter binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. 
Om alles in goede banen te leiden zijn er wel enkele simpele procedures. 

 

1. Ga via de knop hiernaast naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en e-mailadres.
2. Doorloop alle stappen.
3. Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor.
4. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten.

Een retour aanmelden

Klik op de knop hieronder om je retour aan te melden.

Retour aanmelden






Mag het terug?

Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

 Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
 Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
 Artikelen waarvan verpakking ontbreekt.*
* Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.


 +31 (0)853 032813
Op werkdagen van 9:00 tot 17:00
 
 klantenservice@dekbed-discounter.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen
3 werkdagen te beantwoorden.
Hoewel wij voorkeur geven aan ons eigen retourproces kun je ook gebruik maken van het wettelijk vastgestelde formulier voor herroepingen.
Deze kun je downloaden als .pdf of .doc bestand.


Je retourkosten vergoed via PayPal

 
 

Wil jij geen enkele aanbieding missen?

Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!