Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze reguliere bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €6,99 voor Nederland en €7,99 voor België. Voor Matrassen en Boxsprings kunnen andere verzendkosten van toepassing zijn.
Bij het afronden van je bestelling heb je de volgende twee opties voor levering:
Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren of omruilen. Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van je product. Indien je een artikel hebt ontvangen dat gebreken vertoont, doe dan geen moeite om het terug te sturen, maar neem alsjeblieft eerst contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen!
Bellen: +31 (0)853 032813
Mailen: klantenservice@dekbed-discounter.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden
Verder heb je tot 14 dagen na ontvangst van je product de volgende twee opties:
Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.
Gratis actieartikel ontvangen
Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product. Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.
Indien je toch besluit een deel van de bestelling te houden, is het belangrijk dat de artikelen die je wel behoudt aan het minimale bestedingsbedrag van de actie voldoen. Dan mag je namelijk het gratis ontvangen actieartikel behouden. Kom je niet aan de minimale besteding, dan dien je het gratis actie artikel te retourneren.
Uitzonderingen op retourneren
Je kunt ten allen tijde het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt.
Van ieder ontvangen retour-artikel maken wij een foto in het magazijn om de staat van de geretourneerde artikelen te beoordelen.
Is het artikel toch gebruikt of uit de verpakking gehaald? We bekijken de staat van je product en bepalen dan de waardevermindering.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
U kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken.
Retourneren van boxsprings, matrassen en topdekmatrassen
Voor het retourneren van boxsprings, matrassen en topdekmatrassen gelden de volgende aanvullende voorwaarden:
Indien je een boxspring, matras of topdekmatras wenst te retourneren of te ruilen, vul onderstaand formulier dan in, een medewerker van de klantenservice neemt vervolgens spoedig contact met je op om het retour in behandeling te nemen.
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.
Bellen: +31 (0)853 032813
Mailen: klantenservice@dekbed-discounter.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden