Geldig vanaf 15 maart 2023 14:00 uur.
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze reguliere bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn ā¬5,99 voor Nederland en ā¬6,99 voor BelgiĆ«. Voor Matrassen en Boxsprings kunnen andere verzendkosten van toepassing zijn.
Op dit moment hebben we te maken met een langere levertijd dan je van ons gewend bent. I.v.m. de huidige drukte vanwege de feestdagen & de vertragingen bij onze bezorgdiensten (DHL / PostNL), hanteren we een levertijd van 1-3 werkdagen. Onze excuses hiervoor, we proberen z.s.m. bij te zijn, we vragen hiervboor jullie begrip.
Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.
Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na het verstrijken van de bedenktermijn, zonder opgaaf van reden. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren.
Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.
Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.
Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:
Je kunt te allen tijde het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *
U kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken.
Het retouradres is:
Zoete Inval 4
4815 HK Breda
Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.
Wanneer je een nieuwe bestelling bij ons plaatst, bieden wij jou de mogelijkheid om jouw oude elektronische apparatuur te retourneren bij ons. Dit is geheel gratis. De enige voorwaarde is wel dat het apparaat van gelijke grootte of kleiner is in vergelijking met de nieuwe bestelling. Dit in verband met de laadruimte van de vervoerder. De inname is definitief en je apparaat wordt milieuvriendelijk en volgens de wettelijke regels verwerkt. Wens je hier gebruik van te maken, neem dan contact op met ons via klantenservice@dekbed-discounter.nl. Wij zullen dit in goede orde voor jou verwerken.
Het retourneren van bederfelijke producten zoals planten is helaas niet mogelijk. Wel profiteer je van twee weken versgarantie. Dit houdt in dat jouw plant binnen deze tijdsframe geen gebreken mag vertonen.
Wij leveren uitsluitend 100% kwaliteitsproducten. Indien je van mening bent een plant te hebben ontvangen welke niet aan de kwaliteitsverwachting voldoet, neem dan contact met ons op. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.
Wanneer de planten geen gebreken vertonen en je toch besluit om deze te retourneren, kunnen wij geen volledige restitutie van het aankoopbedrag garanderen.
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.
+31 (0)853 032813
klantenservice@dekbed-discounter.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen
1 werkdag te beantwoorden.