Voordeelpacks

Geen tijdelijke kortingen! Altijd gigantische kortingen op deze voordeelpacks.
Artikelgroep
Maat
Materiaal
Kleur
Soort
Eigenschappen
Prijs
Min: €0 Max: €150

Voordeel

Succesvol verkopen vereist dat je aan klanten laat zien hoe je product aan hun behoeften voldoet. Het benadrukken van de voordelen van je product in meetbare termen leidt eerder tot een verkoop dan alleen het beschrijven van de kenmerken.

Met kenmerk wordt gewoon een kenmerk van uw product of dienst bedoeld, zoals bijvoorbeeld een nachtlampje met een led-lamp van 20 watt.

Een functie moet voordelen bieden - een echte oplossing voor een specifieke behoefte. In dit geval kan de led-lamp je geld besparen en het is ook nog eens goed voor het milieu. Dus als een ouderwetse lamp stuk gaat, ga je naar de winkel om een veel zuinigere led-lamp aan te schaffen.

Hoe kun je de belangrijkste voordelen van je product bepalen? Identificeer eerst de behoeften van de klant. Kijk naar je product als een oplossing en begrijp welke problemen het aanpakt. Als je boxsprings verkoopt, moet je mensen met slaapproblemen vinden en met ze praten."

Voer marktonderzoek uit en probeer klanten te begrijpen Wat zijn de top drie problemen? Wat is het effect van deze problemen op hun bedrijf of leven? Als je deze begrijpt, kun je je product of dienst positioneren.

Om te begrijpen hoe deze voordelen als een verkoop hulpmiddel kunnen worden benut, raadt ik je aan om in de schoenen van je klanten te gaan staan. Vraag welke voordelen er zijn? Aan elk voordeel zit een nadeel is een gevleugelde uitspraak van Johan Cruijff, en zorg er vervolgens voor dat het antwoord illustreert hoe de voordelen van je product kunnen helpen bij het oplossen van een probleem.

Nog meer voordeel

Voordat je over je eigen product begint te praten, is het cruciaal om ervoor te zorgen dat de klant al zijn behoeften begrijpt. Laat je klant zijn behoeften verwoorden. Je weet welke problemen je product zal oplossen, dus vraag of zij deze problemen ook daadwerkelijk ondervinden. Onderzoek vervolgens de oplossingen die je product biedt. Pas op dat moment kun je ze duidelijk laten zien, dat je de juiste oplossing hebt.

Een andere belangrijke factor is het kwantificeren van de voordelen die je biedt, vooral als je dit kunt koppelen aan reviews van tevreden klanten. De voordelen van uw klantenservice kwantificeren door reviews van tevreden klanten te gebruiken als bewijsmateriaal.

Daarnaast is het belangrijk om jezelf te onderscheiden van je concurrenten. Je moet klaar zijn om de vraag te beantwoorden:. Waarom zou een klant nog ergens anders dekbedovertrekken gaan kopen als hij bij Dekbed-Discounter altijd de beste deal heeft?

Sorteer op:
  • Snelle levering
  • 14 dagen bedenktijd
  • Veilig achteraf betalen
  • Snelle levering
  • 14 dagen bedenktijd
  • Veilig achteraf betalen
  • Snelle levering
  • 14 dagen bedenktijd
  • Veilig achteraf betalen
Pagina 1 van 3
1 2 3